Bölümümüzde Anlamlı Buluşma: Mezunlarımız Yuvaya Döndü!

Bölümümüz mezunlarıyla aramızdaki bağın güçlendirilmesi ve mesleki dayanışmanın pekiştirilmesi amacıyla 16 Mayıs 2026 tarihinde Mezunlar Buluşması etkinliği düzenlenmiştir. Farklı dönemlerden mezunlarımızın katılımıyla gerçekleştirilen etkinlik, gün boyunca süren zengin bir programla geniş katılım görmüştür.
Buluşma; saat 10:00'da Göl Kafe'de gerçekleştirilen kahvaltılı karşılama ve ikramlarla başlamıştır. Samimi bir ortamda bir araya gelen mezunlarımız ve akademik kadromuz, eski günleri yâd etme fırsatı bulmuştur.
Programın ikinci bölümünde, saat 12:00–14:00 arasında Rektörlük açılışı sonrasında bölümümüzde nostaljik bir ders ve kampüs turu gerçekleştirilmiştir. Mezunlarımız, öğrencilik yıllarından tanıdıkları mekânları yeniden ziyaret ederek anılarını tazelemiştir.
Saat 14:00–19:00 arasında katılımcılara şehir gezisi ve kişisel aktiviteler için serbest zaman tanınmıştır.
Günün son programı olarak saat 19:00'da Gala Yemeği düzenlenmiştir. Anka Orkestrası eşliğinde gerçekleştirilen gala yemeğinde müzik dinletisi ve plaket takdim töreni yer almıştır.
Mezunlarımızla bir arada olmanın memnuniyetini yaşadığımız bu etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür eder, mezunlar buluşmalarımızın gelenekselleşerek devam etmesini diliyoruz.