Yaz Okulu Hakkında (Son Güncelleme: 03.07.2022)
2021-2022 Öğretim Yılı Yaz Okulu ile ilgili bilgiler bu duyuru sayfasından paylaşılacaktır. Sayfa gerekli oldukça güncellenecektir.
Son Güncelleme (03.07.2022): Yaz okulunda Mühendislik Fakültesi ve İİBF'den eşdeğerliği kabul edilen ve OBS'de eşleştirilmesi yapılmış olan dersler sayfanın sonuna eklenmiştir.
YAZ OKULUNDA BÖLÜM DIŞINDAN DERS ALMA TALEPLERİ
-
2021-2022 Yaz Okulunda başka üniversitelerden veya üniversitemizin başka fakültelerinden ders almak isteyen öğrencilerimizin, talep ettikleri dersleri "Ders Alma Talep Formu"nu doldurarak danışmanlarına göndermeleri ve onay almaları gerekmektedir.
-
Danışman ve Bölüm tarafından yapılan kontrollerden sonra, sadece ilgili öğrenci için Bölümün onay verdiği derslere kayıt yaptırılabilir. Bölüm tarafından onaylanmamış derslere yapılan kayıtlar geçersiz olup, gelen notlar kabul edilmeyecektir.
-
Öğrencilerin almayı talep ettikleri ve Bölüm tarafından uygun görülen derslerde herhangi bir değişiklik olması durumunda üç gün içerisinde danışmanları ile iletişime geçerek bu durumu bildirmeleri gerekmektedir. Aksi halde, Bölüm tarafından onaylanmamış derslerin alınması durumunda, gelen notlar kabul edilmeyecektir.
-
Bu süreçte aşağıda listelenen “Dikkat Edilecek Hususlar” başlığındaki maddelere uyulması gerekmektedir.
Dikkat Edilecek Hususlar:
1. Öğrenci, danışmanı ile iletişime geçtiğinde mutlaka aşağıdaki bilgileri paylaşmalıdır:
- Adı Soyadı
- Öğrenci No
- OBS’de tanımlı sınıfı
- Danışmanının ismi
2. Öğrencinin, başka üniversiteden almayı talep ettiği dersin;
a) Ders içeriğine ait internet adresini,
b) İlgili dersin açılması muhtemel dersler arasında olduğunu gösteren sayfaya ait internet adresini,
c) Eğer yaz okulunda DPÜ ve diğer üniversiteden alacağı ders sayısı toplamda 1’den fazla ise, ilgili üniversitedeki ders programına ait internet adresini e-postasında mutlaka vermelidir.
3. Öğrenci, staj başvurusunda bulunmuşsa staja başlangıç ve bitiş tarihlerini yaz okulu başvurusu sürecinde danışmanına bildirmelidir.
4. Öğrenci ders alma talep formunu e-posta üzerinden danışmanına iletecekse, öğrencinin ıslak imzası bulunan form mutlaka pdf formatında gönderilmelidir. Form net ve okunur olmalıdır. Eksik ve hatalı bilgi içermemelidir. Belirtilen hususlara uygun olmayan formlar, değerlendirmeye alınmayacaktır.
5. E-posta yolu ile iletilecek talep formlarının öğrencinin kurumsal e-posta adresi (…@ogr.dpu.edu.tr uzantılı) üzerinden danışmanın kurumsal e-posta adresine (…@dpu.edu.tr uzantılı) gönderilmesi gerekmektedir. Farklı uzantılardaki mail adreslerinden gelen e-postalar değerlendirmeye alınmayacaktır.
LİNKLER
• Yaz Okulunda Başka Bir Bölümden/Fakülteden/Üniversiteden Ders Alma Talep Formu için tıklayınız...
• Bölümümüz yaz okulu ders programı için tıklayınız…
• Üniversitemiz yaz okulu kayıt duyurusu için tıklayınız...
• Üniversitemiz yaz okulu akademik takvimi için tıklayınız...
• Bölümümüz yaz okulu öğrenci danışmanlarının listesi için tıklayınız...
• Üniversitemiz yaz okulu yönergesine erişmek için tıklayınız...
• Mühendislik Fakültesi Yaz Okulu Usul ve Esaslarına ulaşmak için tıklayınız…
TABLOLAR
• Yaz okulunda bölümümüzde açılması muhtemel derslerin tablosu aşağıda yer almaktadır.
• Yaz okulunda Fakültemizde açılması muhtemel ortak derslerin tablosu aşağıda yer almaktadır.
• Yaz okulunda Fakültemizde açılması muhtemel derslerden eşdeğerliği Bölümümüzce kabul edilmiş olan derslerin tablosu aşağıda yer almaktadır.
• Yaz okulunda Üniversitemiz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde açılması muhtemel derslerden eşdeğerliği Bölümümüzce kabul edilmiş olan derslerin tablosu aşağıda yer almaktadır.
İlan Tarihi: 11.06.2022